onsdag 29 augusti 2007

Facebook

Jag har fått ett nytt beroende..alltså förutom sushi.. jag har blivit helt biten av "Facebookeriet". En dag som denna är det ganska skönt att det inte är så mycket att göra på jobbet för det enda jag gjort idag är att surfa runt, letat nya vänner (och gamla), svarat på meddelanden, poke´at folk, "addat" vänner, tagit ett moviequiz och skrivt på en massa människors väggar, eller Wall som det så hippt heter =) Men det är ju skitkul och har hittat folk jag har glömt bort och nästan alla på jobbet är medlemmar... har bara 1 problem.. hur gör man med folk som vill bli "addade" men som man inte vill ska ligga i ens Friend´s lista?? Inga probs om man inte känner människan men om det är någon man känner, men inte tycker om? Usch jobbigt! får ta mig en funderare.. oj nu fick jag ett meddelande, måste rusa!

Inga kommentarer: