onsdag 21 januari 2009

Min vy

Nu är det publicerat. Det första Fotbollskanalen On Tour finns på Fotbollskanalen.se. Puh. Det gick hem på 5 timmar över ftpn. Inte illa. Sitter som vanligt på kontoret bakom repan på hotellet. Träffade managern för the Standard, Jason igår. Han kom ihåg oss från förra året. Det gjorde även personalen i receptionen.. helt sjukt! Alla är supertrevliga och hjälpsamma trots att jag faktiskt ockuperar en kontorsplats för personalen. Internet fungerar mycket bättre på deras fasta lina vilket inte finns på rummen där allt är trådlöst.

Det ska tydligen bli sämre väder idag. Det brände ju på grymt igår. Fräknarna kom smygandes, eller smög så mycket gjorde dom ju inte. Dom snarare lyser med sin närvaro! Alla bänknötare fick en märklig bränna igår då solen bara kom åt den vänstra sidan av ansikte, hals, arm och ben (för dom som körde kortbralla). Tycker reportrar borde göra som vi och cirkulera mer under pågående träning. Man blir mycket snyggare då ;-)

Vaknade 4.00 igår och 5.00 idag, det tar sig! Kommer vakna rätt lagom tills vi åker hem, det brukar vara så. Idag gör det iofs inget för träningen är tidigarelagd och det kunde inte komma lämpligare. Fick veta igår att jag har ett satellit-test vid lunch och det hade ju varit högst olämpligt ifall träningen pågått just då. Ibland tror jag banne mig att landslagschefen hör mina böner =)

Nä nu äre frulle!

Inga kommentarer: