onsdag 11 februari 2009

Jag har blivit attackerad

Jag måste bara få lov att säga att det är tamejfan helt oacceptabelt att slänga fram armhålor i ansiktet på folk som sitter och jobbar som små stressade illrar i ett mediarum om det nu är så att man väljer att INTE använda deo! Tycker iofs att man överhuvudtaget ska försöka undvika att exponera kroppsdelar för folk man inte känner, men just det här måste ju vara förbjudet. Ja det var jag som drabbades och det är fasen inte schysst någonstans. En illaluktande servitör som plockar bort vattenflaskor och kaffekoppar tar sig friheten att tvinga på folk sin kroppslukt. Hur ska jag kunna producera något vettigt härifrån nu? Jösses, har folk tappat allt vad luktsinne heter i det här landet.. dom har väl rökt bort det såklart. För alla er som tror vi sitter som kungligheter när vi jobbar och att det doftar ros i mediavärlden, glöm det!

Så nu fick jag avreagera mig lite, tack!

Inga kommentarer: