onsdag 16 januari 2008

David Hasselhoff

Oj, det har varit mycket sen vi kom hit. Mest intryck som ska smältas tillsammans med den jätteburrito jag serverades igår. Vi var på en supernice sportbar igår och åt mat som hade varit nog för en mindre kommun enligt Olof.

Uppkopplingen är för dålig här där vi bor så jag får lov att sitta på managerns kontor för att skicka hem materialet till stockholm.. det kallar jag service =) Inte som i Costa Rica där vi pressade oss in i business centret olovandes och managern för det hotellet hotade med att dra ur kabeln om vi inte flyttade på datorn.. dramatiskt..

Idag spelade vi in kanalen på Venice beach.. alla surfade. Blev jättesugen men det får bli en annan gång. Tänker absolut åka hit igen, på ledig tid alltså.. Grabbarna sprang i motljus i värsta Baywatch-stil och jag kan rekommendera en sväng in på fotbollskanalen.se för att se deras Hasselhoff moves ;-) (del 7) Annars var de intervjuer på spelarhotellet och sen träning.. inget speciellt.

Vi bor perfekt på Standard hotel i Hollywood nära "bevvan" och bra shopping. Nu har ju inte jag några pengar kanske någon tänker, men snälle Olof har faktiskt lånat utrymme på sitt konto och banken har fört över.. ordnar sig =) Mobiltelefon har jag oxå. Den är amerikansk men man kan prata svenska i den! Ha ha ha!! Det är humor ;-) ha ha! Förlåt, fick nog för mycket sol förut.. Känns ovant och konstigt med telefon och igår på träningen visste jag inte riktigt vart jag skulle göra av den utan gick omkring med den i handen hela tiden. Blev lite svårt att filma pga det men jag släpper den aldrig igen.. aldrig! Igår var jag och Ola och spanade in shoppingställen..finns en del.. blir en annan dag tror jag. Prio 1 är ändå kändis-"spotingen" Man köper en så kallad kändiskarta och far runt i fina kvarter och stannar bilen utanför höga murar och staket och pekar på huset som ligger innanför nånstans och säger typ: Här bor David Beckham! Å så sitter alla där och kollar in i muren ett tag och sen åker man vidare till nästa hus som man aldrig ser. Å så fortsätter det.. men man vet ju aldrig ifall man råkar vara där samtidigt som någon åker eller kommer hem.. man vet ju aldrig...

Nu ska jag gå till rummet och tvätta händerna i mitt orangefärgade handfat =)

Bye bye

2 kommentarer:

Unknown sa...

Rolig blogg! Men vi som vill se "kanalen" som du säger kan inte göra det längre på fotbollskanalen. "on Tour 6" har det varit sådanna problem med så att vissa personer nästan har blivit hotfulla i sina komentarer på sidan. Först las bara 5 minuter upp sen så funkade inte det och efter 12 timmar lades en "Extended version" ut och den fungerar fortfarande inte 8 timmar senare. Jag vet inte vad du kan göra åt det men jag ville bara informera dig om att det utmärkta programen ni gör därborta inte kan ses av oss andra :-( Tack för en bra och rolig blogg. Mvh Niklas

Sofia Broberg sa...

Jag sköter inte publiceringen av kanalen härifrån så tyvärr jag kan inte påverka. Det var problem med överföringen med just del 6 pga att det byttes brandvägg den natten så därför kom inte hela fram till en början. Synd med argt folk, men den som väntar på nått gott ;-)