måndag 7 januari 2008

Ring inte mig för jag ringer inte er heller!

Asså jag fick just veta av Olof att telefonsamtalen ifrån Costa Rica med Telenor kostar 35 kr per minut! 35 SPÄNN!!!! Att bli uppringd är en tia billigare.. tjohoo.. ehh.. joråsurrusåatte.. synd om den personen som ens funderar på att slå mitt nummer de närmaste två veckorna. Som om att jag tänker svara.. å nej, det kommer icke på fråga.. Känner hur snåljåpen kryper inpå, han är en obehaglig typ som jag inte har så mycket att göra med i vanliga fall som tur är. 35 kronor per minut innebär ju 2100 riksdaler för en timme! (ja, jag använde min miniräknare). Undra om sms kostar lika mycket? Känner mig genast lite kallsvettig.. hur i hela friden ska detta gå?? Jag tror inte jag känner någon som fyller år den här perioden som jag måste ringa.. eller? Äh man får väl maila istället då. Antar att det enda sättet någon kommer veta om jag överlevt eller inte är genom den här bloggen och så de eventuella cred-skyltar jag får i sändning under de eventuella reportage vi skickar hem därbortifrån. Undra varför det är så dyrt? Har hört att dom inte har någon armé men det kan väl knappast ha något med saken att göra ;-) ha ha!! Är typ det enda jag vet om det landet, a å så att det kostar mucho dolares att ringa då oxå givetvis. Måste ringa Telenor och fråga vad dom pysslar med.. eller jag slänger nog iväg ett mail istället!

Gonatt

Inga kommentarer: