söndag 6 januari 2008

The blogg is on!

Jorå, nu äre dax igen.. åker om exakt 36 timmar, till Costa Rica alltså.. sen vidare till USA och Los Angeles. Sjukt snyggt designhotell är bokat på Sunset och jag är helt övertygad om att Hollywood-skylten kommer va det första jag ser varje morgon när jag drar ifrån gardinen. Enligt mig själv kommer jag bli upptäckt, känd och tjäna snuskigt mycket pengar, bo i flott slott i Hollywood Hills granne med diverse celebriteter och flyga hem i mitt privata jumbo jet till Sverige då och då =) Jorå så kommer det bli surru!

Var på Zinken idag.. herregud det som började så bra. Upp som en sol och ned som en pannkaka skulle man kunna säga. Pappa svor på läktaren, det gjorde jag med, inombords. Men va fasen, det var kul att va där i vilket fall. Har suttit i fem timmar med utrustningen idag oxå.. fan vilket meck men tror jag har löst problemet =) Tjohoo! Ska bli spännande att se hur det funkar på plats dock. Undra om costaricaner.. el costaricianer eller vad fasen dom kan tänkas heta är bra på tv.. hmm... man lär bli varse. Fotboll kan dom väl iallafall.

Nä jag får nog börja packa nu. Sommar i San José och vår i Los Angeles. Tar nog några timmar att få ihop den perfekta garderoben. Undra vilka skor man ska ha på sig för att se mest Hollywood-lik ut men ändå bekväm liksom?

Inga kommentarer: