onsdag 25 juni 2008

Bakom mina Pimp Deluxe



Ligger just nu ner bakom min dator i mediacentret på arenan i Wien med mina solglasögon av modell ""Pimp Deluxe" (!!!) och försöker ducka för den spanska UEFA-gubben med skägg och rosa skjorta. Han står borta vid caféet och argumenterar med en spansk journalist och jag gissar att det handlar om att dom liksom vi inte heller fått några mixed zone biljetter till matchen imorgon. Vet inte riktigt om han har något finger med i det spelet om jag ska vara ärlig. Maudan tycker att jag ska gå fram och säga "Hey my friend!" (jag vet nämligen inte vad karln heter) och se lite glad och trevlig ut så han kan hjälpa mig med intervjuer OM det nu visar sig att vi kan få en sista-minuten biljett imorgon. För det sjuka är att dom bara ger till EN person och EN kamera. Och eftersom min kamera inte kan sköta sig själv blir det jag som solo får kliva in och hugga spanska och ryska spelare.. joråsurrusåatte.. ordnar sig.

Inga kommentarer: