söndag 15 juni 2008

Bara dubbla espresso


Ungefär en sådan frisyr har jag också just nu. Håret står åt alla håll. Påsarna under ögonen hänger ner över kinderna och färgen i ansiktet går mot den lite mer gulgråa tonen. Pumpar på med c-vitamin i form av morotsjuice varje morgon vid frukosten, men sådana rena och naturligt upppiggande drycker hjälper inte i detta läget. Jag pumpar dubbel espresso som om det vore nubbar på midsommar. En i halvtimmen tror jag skulle vara perfekt, men det hinns ju inte med tyvärr. Men några om dagen är målet och däremellan blir det kolhydrater och vatten. Under nattpassen i bilen mellan matchort och Lugano hjälper inget koffein i världen. Då funkar bara det vita giftet, socker samt hög volym på radion. Maud tror att sådana här sömnlösa perioder lätt lägger på ett år eller två på utseendet.. fan.. jag som trodde jag skulle kunna komma undan med min ser-bara-ut-som-23-år-fast-jag-passerat-30-look åtminstone tills jag är 45. Mina fingrar har svårt att träffa tangenterna såpass hårt så att det blir några bokstäver i den här bloggen överhuvudtaget om jag ska vara ärlig.. kanske nöjer mig med bilder ifrån dagens aktiviteter.. ja så får det bli!

Jag och Patrick i "bus arrival zone"

Så ser vi ut bakifrån under intervju

Så ser Maud ut framifrån här hon ställer frågor.. fast oftast utan Magnus på axeln.

Reflexerna slår tillbaka väldigt på den lille säkerhetsvakten på träningsanläggningen i Lugano.. borde tejpas så man kan använda blixt när man ska fota.. om man nu vill ha en bild på en säkerhetsvakt i Lugano vill säga.

Emil leker tv-fotograf.

Duktiga stillbildsfotografer =)

Patrick valde bolognese till lunch en dag som denna.

Inga kommentarer: