fredag 7 september 2007

Packat och klart


Nä inte riktigt ännu men utrustningen är i vilket fall iordning.. jösses.. var tvungen att köpa till en liten kabinväska för att inte alla jobbprylar ska ta all plats i min resväska. Måste ju ha lite space för tillkommande varor.. har ju hört att shoppingen är grym i Kina, inte minst i Shanghai =) Oj oj.. har sprungit runt i lägenheten och tittat på vilka grejor det står "made in china" på och står ju på precis allt kan jag meddela.. med några få undantag som är tillverkade i Taiwan. De som känner mig är väl införstådda med att jag är ju betydligt mer intresserad av kläder och skor än en kapsylöppnare i plast om jag säger så.. men va fan.. man kan nog hitta det mesta till en billig peng. Mackan har en önskelista längre än essingeleden.. "du vet ju vad jag tycker om". Ja det handlades ju en del på Bali om man säger så. Vi lärde oss att surfa och shoppade i samband med det sjukt mycket surfkläder. Det är svårt att använda surfkläder i Sverige annat än på sommaren. Å t.o.m då blir det knivigt med tanke på hur vädret är i det här landet nuförtiden. Mackan säger att kinesernas hårvirvlar går åt andra hållet än vad dom gör på oss.. vaddå, blir det motsols då eller?? ;-) får väl hugga tag i någon och kolla ifall det stämmer.. finns ju en del människor att välja på, typ 1 1/2 miljard!!

Inga kommentarer: